2cocuk_1anne_ Kızlar benzer post açmıştım ama benim durum hala devam ediyor Kasıklarım ağrıyor hatta sancı şeklinde sağ tarafım yürürken sağ bacağıma basınca ağrıyor oturunca afedersiniz aşşa tarafımda baskı oluyor Otursam yine ağrıyor yattığım zaman rahatım Bebeği düşünüyoruz 17 aralıkta adet oldum internetten bakıyorum .4. Ve 5. Haftada bebek yerleşeceği için kasık ağrısı oluyor ama ben o kadar olmadım kii Sadece 2 kere bitieliktelik oldu Düşük mü diye aklıma geldi ama bir yakınıma konuştum bebek yerleşmesi ki düşsün diyor oda doğru
2cocuk_1anne_ senamiray psikolojik olduğum sanmıyorum yaa aklımda hamilelik yokken bile ağrıyor Gerçek bir ağrı yani
Rizeli53 2cocuk_1anne_ o zaman doktora git biz sana nasıl yardımcı olalım ki kendin bile sebebini bilmiyosun doktora git sebebini öğren
Loreyli Hiç üroloji muayenesi oldunuz mu? Böbrek taşı, kum vs olabilir. O da çünkü kasıklara çok ağrı yapıyor. Kaşık deyince akla ilk rahim geliyor ama idrar yolu da oradan geçiyor. Bi görünmenizde fayda var başıma geldi ordan biliyoruz
2cocuk_1anne_ Loreyli çok özür dileyerek soruyorum En son eşimle birliktelik te yine karnımın sağ tarafına ağrı girdi bitene kadar devam etti bir gğn sonra ağrı başladı siz hiç böyle bir durum yaşadınız mı Doktor gitmek istesem hangi bölüme randevu almam gerekiyor
Loreyli 2cocuk_1anne_ ben kum döktüm o zaman bekardım. Kasıklarıma çok şiddetli bir ağrı girmişti yürüyemiyordum bile. Ben acile gittim çünkü mesai bitimiydi. Beni ürolojiye yönlendirdiler. Geçen gün de yine karnıma bir ağrı girdi oturamadım oturduğum zaman alttan canım çok yanıyordu. Önceki gün de hafiften böbreklerim sızlamıştı, o yüzden yine böbreğe yordum. Kısa süre sonra geçti. Bizde genetik olduğu için ve başıma da geldiği için aklıma direkt o geliyor. Sizin ailenizde var mı? Varsa kesin bi görünün yoksa da yine de görünmenizin sakıncası olmaz diye düşünüyorum
Loreyli 2cocuk_1anne_ yine bekarken başka bir zaman da benim de sağ veya sol hatırlamıyorum birine çok keskin bir ağrı girmişti. Aile hekimine gitmiştim tahlil yapıldı sonuçların normaldi. Ovulasyon döneminde olduğum için o sancı yapabilirmiş o da öyle demişti gerçekten de tam o dönemde bir ay sağ tarafım bir ay sol tarafım sancılanıyordu. Yani ikisinden de olabilir
2cocuk_1anne_ Loreyli 4 5 yıl önce amcamın kızı sanırım taş döktü kumda olabilir onun dışında kimseye olmadı hatırlamıyorum
Loreyli 2cocuk_1anne_ genetik olmaya da bilir. Siz bilirsiniz yani aklınızda bulunsun dediğim gibi aynı yere sancı yapıyor o da. Geçmiş olsun her neyse de Allah şifa versin 🌸