Angel_45 Yigitalpmoms bebedoru kullanıyorum çok memnunum içip yere fırlatiyo benim oğlan kırılmadı çok şükür
Aalya Yigitalpmoms nuk kullanıyoruz çok attı kırılmadı. Koku yapmıyor. Ama sallayınca elinde damlatıyor onun dışında ters tutunca damlatmıyor. Diğer markalar nasıl bilmiyorum . Memnunum ben
Yigitalpmoms BetulL12 yedek pipetini bulabiliyor muyuz peki surekli ısırıyor bebegim kopariyor suluklarin pipetini
Angel_45 Yigitalpmoms yapmıyor biz yaklaşık 10 aydır kullanıyoruz ama şuan düşünce bazen akıtma yapıyor sağolsun oğlum attığı için işi bitince ama yine olsa yine bunu alırdım fakat fiyatlar hepsinde çok artti
Reyna Yigitalpmoms koparacağını sanmıyorum aventinkini çünkü baya kalın bit pipet benim oğlumda ısırıyor koparamadı daha 5-6 aydır kullanıyoruz
Loreyli Yigitalpmoms hayır koku yapmıyor. Yedek pipeti bilmiyorum ama kopacak gibi değil yumuşacık bi silikon pipeti var. Kopmaz sadece çıkar onu da zaten sık sık çıkarıp temizlemek gerekiyor
Yigitalpmoms Reyna cok tesekkurler. Bir ara turkiyede satisi durmustu vu pipetin diye duymustum yrniden baslamis galiba o yuzdrn avent almamistim. Cogunluk avent demis avente yogunlastim 😊
Adelim Wee baby kullanıyorum onyargılıydım avent alaxaktım ama bardak sulugununa 80tl verıp 5para etmedıgını anlayınca sulugu weebaby aldım cokta memnunuz
Yigitalpmoms irva aaaa oyle mi 3 tane geciriyorum aklimdan koku yapmasin istiyorum. Karar veremedim yaaa cok tesekkur ederim oneri icin 😊
Yigitalpmoms Angel_45 evet inanilmaz artmis fiyatlar ben gecici birsey almistim asiri koku yaoiyor birde pipetini parcaladi oglum sagolsun