SuHan Biz 3 olanı yaptrıdık ücret olarak hemen hemen aynı gibi oluyor aşırı fark Yok ama en önemlisi bebekler mutlaka hepsini yutmuyor ağzından birazını çıkarıyor bu sebeple 3 olanı tercih ettik 👍