Sultanyldzz 6 günlük bebeğim var ilk gün verdim emzik tuttu sonra doktorun uyarmasıyla bıraktım ne zaman vermeliyim emziği yardımcı olursanız sevinirim
Aleyna_nur19 Ben doğur dogmaz verdim canım bebekler hep emme refleksi ile dogdugu için karnı tok olsada hep emmek istiyor o yüzden benim kurtarıcım oldu emzik uykuya dalmak üzere bebegim kendi cıkartıyor emziğe o kadar düşkün de deil