Merhaba sevgılı anneler. 3 ay 3 gunluk bı oğlum var. Şu son bıkac haftadır gece uykularımız duzene gırdı 12 de doyurup yatırıyorum 5 de kendı uyanıyor uykulu bı sekılde emıp doyuyor bezıne yandan bakıyorum temız tekrar kundaklayıp yatırıyorum 9 da kalkıyor emıyor altına bakıyorum cok cok az denılecek kadar çiş yapmıs oluyor. Bu normalmı ? Gun ıcınde gayet hersey normall dolu dolu oluyor degısıyorum vs ama gece boyle oluyor bıkac haftadır. Yardımcı olursanız sevınırım🙏🏻🌹