sevo05 bende de var göz tansiyonu maalesef yoğun baş göz ağrısı sabahları uyanınca görememe belirtileri vardı doktora gittim maalesef benimki sınırı aşmıştı 20 li küsürdü iki gözümde tam hatırlamıyorum göz damlası verdiler kullandım biraz etki etti şimdi de gözlük ve damla kullanıyorum geçmiş olsun