Kizlar simdi 2 tane kizimla ucak yolcugy yapicam biri 3.5 biri 1.5 yasinda
1.sorum: 2 tane valiz olcak biri 8rta boy biri kabin boy simdi bu agirlik 15 kiloyu gecerse esyalarim ne oluyor hani ekstara ucret filan verirp taşıyabilir miyiz (kiyafet bu arada esyalarim yiycej filan degil)
2.sorumda bebek arabasini ucaga binene kadar yaninda tasiycam sonra napcam kime vericem bi yardimci olur musunuz