Arkadaşlar merhaba bebeğim 10 aylık oldu günde 3 kere mama içiyor gece hiçbir şekilde mama içireniyorum yani gece beslenmesini kendi bıraktı 2 öğünde ek gıda alıyor o da tam alıyor sayılmaz sizler nasıl yapıyorsunuz mamadan kaç saat sonra ek gıda veriyorsunuz