Eylul-sena-33 hipotoni dediğiniz şey böyle bişey değil, oğlum kullandığı ilaçlar nedeniyle geçici bir süre hipotoni yaşamıştı, hipotonik bebek de gördüm, bizimkiler hamur yığını gibi kalıyor hiç bişey yapamıyor kaslar o kadar gevşek ki, siz kafasını tutuyor demişsiniz. O bile olmuyor düşünün, ses çıkarmakla da alakalı bişey değil ayrıca. Nöroloji doktoru da normal demiş boşuna evhamlanmışsınız. Biz o dertleri çektik, nasıl bi sıkıntı olduğunu bilirim. Nöroloji doktorunun karıştıracağı bişey değil, fizyoterapistin bile açıkça anlayacağı bişeydir o