Benm bebegımdede vardı 2 aylık doktor kontrolunde farkettık kbb yada cocuk cerrah goturun dedı cocuk cerrahı muane ettıgınde lokal anestesı ıle amelıyt ortamında keserız dedı bende tatmın olmadm ve kbb uzman doktora gotrdum hemen ıkı dk kucagımda kestı tampon bastı hemen emzırebılırsn dedı doktorun odasından cıktım oglumu hemen emzırdm bı sorun yasamadık su anda 6 aylık🤗 yas ılerledıkce yanı buyudukce kalınlasıyor dedı oyle oluncada ılerde anestesı altında kesılır 1 2 dıkıste gerekılırse atılabılır demıstı erken tanı her zaman ıyıdır denıldı🙏