Merhaba sevgili anneler, birkaç aya kadar ikiz bebeklerim dünyaya gelecek. Beslenme konusunda çok endişeliyim, bebeğini hem emzirip hem de mama verenler bunu nasıl yapıyorsunuz?Mama desteği vermem gerekirse hangi biberonla vermeliyim? Memeyi bıraktırmadan mama da vermenin püf noktaları neler acaba yardımcı olursanız çok sevinirim?