superannecik Gece uykusu çok bölünüyor Serum fizyolojik damlatıp pompayla içindekileri çekmeye çalışıyorum birazcık rahatlayıp gülümsüyor ama ben istiyorum ki böyle uykusu bölünmesin önerebileceğiniz birşey var mı annecikler 🥺
Lila_aras superannecik serumla güzelce temizledikten snra burun deliklerine anne sütü nüzden damlatın çok iyi geliyor
Selver58 Bizde de 22 günlükken başladı suan 29 günlük hala geçmedi ama doktor sıkıntı yok gayet temiz serum fizyolojikle temizleyin burnunun içini çekmeyin ödem yapıyor dedi 😏