Arkadaşlar merhaba 45 günlük bebeğim var anne sütü ile besleniyor geceleri arada 50 ml takviye bı kere mahsus mama veriyorum ek takviye . Bebeğim her beslenme sonrası kusma hiç yaşamıyoruz . Ama günde 7.8 kez bazen daha fazla çişini yapıyor kakasi da öyle . Ama kusmadigi için ben acaba tam doymuyor mu diyorum. 3850 doğdu bebeğim 3550 e ye kdar düştü hastahenden çıktıktan sonra 37 günlükken 4360 olmuştu kilo alımı nasıl 1 ayda sizce 3550 den 4360 a çıktı. . kusmamaasi iyi bişey mi kötü mü bilemedim