Ardenege38 Kızlar bebeğim 3 gündür ishal sadece mama ile besleniyor sma kullanıyorum 1 ölçeğe ne kadar su dolduracagımı tam olarak bilmiyorum belkide ondan ishal oldu bilen varsa bi yardımcı olsanız suyunu katımı yapayım yani bi akıl verin
Zlm Ardenege38 zaten sıvı kaka yapması lazım değil mi nerden anladınız ishal olduğunu 30 ml suya bir ölçek
Zlm Ardenege38 hmm 🤔ama mamayla alakalı olduğu düşünmüyorum ben bı yerden soğuk falan almıştır belki çünkü bende mama veriyorum bazen erimiyo içinde haliyle çok suya az mama olmuş oluyo ama bı sorun yaşamadım