AysegulEmre Kızlar oğlum 9 buçuk aylık covid olmuş meğersem yavrum gece de öksürük başladı şuanda devam ediyor bebek olduğu için ilaç vermediler ne yapabilirim oğluma ne kullanayım öksürüğü geçer yardım edin içim eriyor sanırım bende oluyorum boğazım da bi gıcıklık var sesimde kısıldı
Aliveannesiiii AysegulEmre benim de o aylarda geçirdi oğlum, belki daha küçüktü. Maalesef iştahsızdı sadece emmek istedi. Ben bol bol sütümden geçsin diye c vitamini aldım yememe dikkat ettim zorlansam da bende coviddim çünkü. Başka hiçbirşey kullanmadım calpol harici. bebekler çok güçlü merak etmeyin. Öksürükte zamanla geçti doktora götürdüm devamlı kontrol amaçlı.Çok geçmiş olsun😢
Pares AysegulEmre çok geçmiş olsun kozalak şurubu bulun çok iyi geliyo hem doğal doktor önerisi ile kullandım hemen kesiyo
2lokummannesiii AysegulEmre Geçmiş olsun. Siz hasta olmadan bebeğiniz kimden kapacak ki? Orasını anlamadım.
050620 AysegulEmre çok geçmiş olsun canım Allahım şifa versin Covid olduğunu hastanede nasıl anlıyorlar acaba kan mı alıyorlar
merikmom Polivit vitamin şurubu kullanabilirsiniz biz de geçirdik covid, ben emziriyordum beslenmeme dikkat ettim ayrıca hergün 1 ölçek polivit verdim. Siz yarım ölçek kullanabilirsiniz yine de aile hekiminize danışın.
Pares Aezgi bende hem kozalak pekmezi hem şurubu var doktor sıkıntı olmaz verebilirsin dedi güvenilir bir yerden el yapımı olunca verdim bende genelde hasta olmadan da veriyorum bağışıklığı güçlensin diye
AysegulEmre 2lokummannesiii eşimin anneannesi bize gelmişti grip gibiydi hasta olduğunu söylemedi gelmeden önce bilsem gelme derdim sanırım ondan bulaştı
Egehaninannesi AysegulEmre ailece covidiz şuan. sizde test verin benimde boğazım ağrıdı sesim kısıldı ilk. Bebeğe gelince benim oğlum 8.5 aylık ilk 3 gün yüksek ateş oldu. Şuan kuru öksürük var 5 güne geçer dendi. Ihlamur ve c vitamini verin bol bol. Doktor önerisi ile öyle yapıyoruz ateşide takip etmeyi ihmal etmeyin . Çok geçmiş olsun
AysegulEmre Egehaninannesi bende de ağrı ve ses kısıklığı oldu bugün oğluma portakal suyu içirmeye çalışıyorum tereyağlı pekmez vericem ıhlamur da vericem sağolun
Slyshn AysegulEmre covid olunca c vitamini çinko ve d vitamini içeren vitaminler gerekliymiş arkdaşımın ikizleri oldu sağlık bakanlığından arayıp bunları söylemişler geçmiş olsun acil şifalar
AysegulEmre Slyshn teşekkür ederim doktorumuz da ishali için probiyotik ve zinco şurup alın dedi bakalım bunlar kullanmaya başladık
Slyshn AysegulEmre ishali için kızılcık tarhanası bulup yedirin bir seferde keser ishali hem de doğal. Ben köyden buldurmuştum. Aklınızda bulunsun