Ceylan_34 aynısını yaşadım, inanınki delirecek gibi olmuştum. Dayaktan perişan ediyorduk da herif yine uyanmıyordu 😂😂 topuklarını gıdıklamak falan hiç kar etmezdi. O sebeple hiç göğsümü tutturamadım, biberonu bile zorla ağzına sokardım. Çünkü ağzını asla tam anlamıyla açmazdı, azıcık bir aralıktan zorla sokardım. Kenardan parmaklarımla sıkıp ağzına akıttığımı bilirim. Eğer biberonla devam ederseniz memeyi reddetmesi çok muhtemel. Size yardımcı olacak biri olsa çok iyi olur, benim kimsem yoktu, olanlar da Allah Allah ben ağzına memeyi verirdim şapır şupur emerdi demekten öteye geçemediler. Hiç emziremedim, yorgunluktan düzenli sağamayınca üzüntü falan 40ım çıkmadan sütüm kesildi.
Bebeğinizin gerekirse canını yakarak uyandırmalı ve beslemelisiniz, inanın hemşireler de öyle yapıyor. Azıcık topuklarını sıkın, gerçi ben ısırırdım ayak tabanlarını gene de bana mısın demez azıcık ağlar geri uyurdu😂 hatırlayınca gıcık oldum yine. Ama inanın ki geçiyor hiç üzülmeyin, sadece şöyle becerikli işten anlayan bir yardımcı bulabilirseniz işiniz çok kolaylaşır.