nesekaan benim kızım 20 aylık. Tek uykuya yaşında geçti. Bir süre afalladı bazen tek bazen 2 gündüz uykusu yaptı ama 13 aylıkken komple tek uykuya geçti. Bebeğin sinyallerini dinlemek gözlemlemek lazım. Daha çok erken diye zorlasaydım tek uykuya geçmesin diye belki uyku düzeni olmayacaktı. Geçiş dönemleri biraz zorlasada daha sonra tekrar düzene giriyorlar. Kızım mesela o dönemde de gece uyanmadı, şimdide uyanmıyor. Bunun için ekstra bir şey yapmıyorum. Ya da o zamanda kendi uyuyordu şimdide. Bunun için çok uğraştım ama. Yani çocuk nasıl isterse öyle oluyor genelde. Uyumayan çocuk uyumuyor. Ama sonunda bir düzene giriyorlar.
Şu anda kızım, sabah 9da kalkıyor öğlen 13:30da öğlen uykusuna yatıyor 2 2.5saat kadar uyuyor. Akşam 21:30da yatıyor. Tek uykuya geçtiğimizden beri aynı. Çok şükür gece de uyanmıyor.
merve_mevaa