Adel133 Ahhh çok üzüldüm çok bakın benim eşim de her gün işe geç kaldığı halde gece 2 dk otrym diye çocuk kucağında sabahın 5 lerine kadar gezindi , eşiniz den yardım isteyin bu durum gerçekten çok zor bir süreç , ahh keşke elimden birşey gelse , ama geçecek sürekli kendinize bunu söyleyin dua edin rabbim inşallah yardım edecek