_canan3545 Doğumdan kaç gün sonra adet görmeye başladınız? Ben sezeryanla doğurdum ve olmam gereken döngüde adet olmadım merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim
Anonim11 _canan3545 ben de sezaryen oldum bebeğim 6 aylıkken adet oldum. Ondan sonra ayda bir oluyorum çok şükür
_canan3545 BurcuBrc Bu benim üst üste ikinci doğumum ve çok tedirgin olup tekrar tekrar test yapıp kan testi yaptırdım korkuyorum olmayınca ama böyle duyunca insan rahatlıyor
_Gamze_ BurcuBrc ben de dün gece bebeğim 5.5 aylıkken regl oldum, yeterli süt mü üretmiyorum, sütüm mü kesilecek diye içim içimi yiyor, regl olunca süt üretimi azalıyor mu, yada sütün tadı değişiyor mu, regl dönemi azalan süt nasıl desteklenir acaba??
_canan3545 Anonim11 Ay yüreğime bi nebze su serpildi bende üst üste doğum yaptım korkudan hem hamilelik testi hemde kan testi verdim negatif çıktı ama yinede korkuyorum merakda ediyorum çünkü adet olmuyorum emziriyorum ama sütümde az mama takviyesi veriyorum bi tuhaf durumdayım
Ardenege38 a_burcu_bur bende emziremiyorum bi türlü istemiyor memeyi ve sütüm çok çok az siz neden emzirmediniz aceba
Anonim11 _canan3545 ben de mama veriyorum hem de emziriyorum canım şu an 9 aylık. Büyük kızımda hemen olmuştum 40 çıkar çıkmaz . Bunda ben de şaşırmıştım ama olabiliyormuş. 1 yıl olmayan bile var. Telaşlanma🤗 ama korunurken dikkat etmek lazım süt korumuyor🙈
_canan3545 Anonim11 kuzum ben ilkçnde de korunuyordum üstelik üç aylık iğne bile vurulmuştum doktora gittiğimde o da çok şaşırıp milyonda bir ihtimal o da seni bulmuş nasip demişti teselli için, dünyam başıma yıkılmıştı korunarak ilişkiye giriyoruz yine ama insan acayip tedirgin oluyor başıma gelmez dediğim ne varsa geldiği için korkuyorum 🙂
Anonim11 _canan3545 ay iğneye rağmen mi🙈Allah korusun ya korunurken hamile kalmaktan ben de korkarım. Ama olsun pişman olmazsınız arkadaş olurlar maşallah ne kadar güzel 🥰
_canan3545 Anonim11 şuan evet şükrediyorum iyi ki olmuş diye ama yani bundan sonrasında Rabbim evladı olmayıp da isteyene nasip etsin inşallah 🤲😊
_canan3545 Familyboy bende ilkinde çok çabuk adet görmüştüm iki adet sonrasında tekrar hamile kalmıştım tüm korunmalara rağmen ondan bunu bilerek soruyorum