Yemin ederim aglicam artık ya cildircam oğlum 11 aylık kızlar öksürüyor tam geçti diyorum birdaha başlıyor 2 üç gün öncesine kadar hiç bir şeyi yoktu birden öksürmeye başladı şimdide gündüz çok oksurmuyor ama her gece 3 4 gibi bir başlıyor öksürüğü napsam geciremiyirum aglicam artık ya geldi mi gitmiyorsa lanet oksuruk uykusu var oğlumun aslında uyuyamiyor çocuğun ciğerleri cikcak öksürürken her gece aynı saat ya vallahi napcagimi şaşırdım sinirlerim bozuldu