Busrayaz yok olmadi 1 hafta oldu basimiza bu olay geleli ben emin olamamistim agzinin icinde bir sey yoktu elinde gormustum tam banyoda disimi fircalicakken arkami donmemle elinde yakalamam bir olmustu bana yemedi gibi gelmisti ama her ihtimale karsi hastaneye goturmustum bir sey cikmamisti kanda ve rotgende neyseki yememis.diger deterjanlar hepsi kilitli dururdu ama banyo kapisi kitli oldugu icin birde yaninda oldugum icin anlik gelisti her şey butun hepsini kaldirdim yuksege koydum sizde hepsini kaldirin yuksek yere koyun ulaşamasin.şuan evdesiniz galiba sabaha kadar nobet tutun bir sey yedirip icirmeyin arada uyandirin Atesini falan kontrol edin