Kızlar sorum başlıkta oğlumun yüzü çok kötü oldu. Doktorun verdiği krem fayda etmedi En son aklıma yediği lahmacun içi ve ıspanak yemeğinin içinde karabiber olduğu geldı. Başka besinlere bir alerjisi yoktu çok şükür. Aklıma şuan tek o geliyor dudakları ağzı dili ve boğazıda şişti yutkunamıyor yüzü kurdeşen gibi oldu kızardı. Bugun 4. Gün geçmedi hala bu arada oğlum 1 yaşında