YeniAnneIstanbul trtlannem bize canbebe, prima ve baby&me sizdirma yapmiyor ozelikle paket ustunde 11-12 saat kuruluk yazina aliyorum. Oglum 14kg bu markalarda hep 6 numara takiyor
syaby trtlannem gece için bi beden büyük takabilirsin genelde markadan değil yanlış bedenden sızdırıyor
Danerys Prima premium care kullanıyorum sızdırmıyor doğru takarsak. Geçen gün o doluluğu gösteren sarı çizgi full mavi olmuş. Bez kocaman şişmişti ama sızdırma yoktu. Bezde ıslaklık da yoktu.
Habibe08 trtlannem valla bende denedim farklı sleepy evy baby onlem hepsi sizdirdi hatta gunduz bile heleki onlem molfix en iyisi coook asiri yapmadığı surece cikarmiyo ama cok sut ivince cok yapinca zaten cikarmayan bez yoktur