Zeynep_05 Anneme olmuş hala anlatıyor. Üzerinden aylar geçmiş olmasına rağmen hep iğrenç bi koku aldogini söylüyor. Ondan başka kimse bu kokuyu almıyo bizde psikolojik olduğunu düşünmeye başladık. Çünkü babam, annem, kardeşim, abim, yengem ve yeğenlerim hep birlikte korona oldular bi tek annem böyle bi koku alıyormuş. Ve hiç geçmiyor aralıksız bir kokuymuş. Bir de herşey aynı kokuyormuş