Pandaliii 5 aylık bebeğim 3.ayından beri zar zor emziriyorum. Genelde sağıp veriyorum. Gündüz reddediyor gecede uykuluyken 5 dakka içip bırakıyor. Çözüm önerisi olan varmı ? Denediğiniz işe yarayan bir tavsiyeniz varmı canım anneler
josefsmom Pandaliii tavsiye sabır canım. Bende haftalarca uğraşmıştım pes edecek oldum kaç kere çok ağlardım ama inat ettim ayakta gezdirerek oynatarak yanına uzanarak böyle deneye deneye aştık o sorunu çok şükür şu an 9 aylık
ikizoglan_anasi Bol bol ten teması, ve beraber duş almak. En önemlisi herşeyi oluruna bırakma. Çok zor ama durumu kabul et olursa olur olmazsa mama veririm de. Sen rahatlar stresi atarsan her şey çok kolay olacak. Emzik biberon kullanımı olmayacak tabi bu sırada