Merhaba , bebeğim 4,5 aylık sütümü stok yapmak istiyorum adet olunca falan azalıyor o dönemlerde vermek istiyorum. Şükür bebeğime yetecek kadar sürüm oluyor ancak stok olayını nasıl yapacağım? Emzirirken hangi ara sağacağım? Sağmakta sütü artırıyormuş çünkü