Kızım 5 ay 6 günlük.Bunca zamandır ayağımda hep salladım,sıkıntı yaşamadık.Geceleri sallardım uyurdu sadece emmek için kalkardı.Emzirirdim yatırırdım yatağına direk.Fakat son 5 günüm kabus gibi.Yatırıyorum ilk 3 saat iyi kötü ama daha sonra bıraktığım zaman kalkıyor ayağıma alıyorum uyuyor,duruyorum bazen uyuyor ayakta.Yani hiç böyle değildi biranda değişti.Sebebi ne olabilir Allah aşkına