mucizeeee Kızlar iyi geceler. 8 buçuk aylık bebeğim elinde olan yiyeceği veya oyuncağı hiç bi şekilde ağzına götürmüyor. 6 aya kadar hep elindekileri ağzına götürürdü ama artık yok bu hareketi. Nedendir yada normal midir ?
rosesbabys mucizeeee ne güzel işte götürmesi iyi bi şeymi bende dua ediyorum artık götürmesin diye 8 aylıgız
MesNes mucizeeee normal sonra bir anda ne bulursa almaya başlayacak benim oğlum da yemeği bile götürmezdi acaba kızdık mı korktu mu diye düşünürken 1 yaşına doğru atağa geçti şimdi ne bulursa atıyor
meliyysaa mucizeeee Benim kızımda 8 aylık dişleri kaşındıkça götürüyor sadece. Yemek götürmeyi bilmiyordu elime bir parça ekmek alıyorum misal,bir parçada ona veriyorum ımm çok güzel bak mama diyip yiyorum öyle ağzına götürüyor ama çokta yemeye çalışmıyor. Tembeldir yapmayı sevmiyordur artık. Benim kızımda inanılmaz tembel herşeyi geç yapar normaldir olabilir takma 😌
6005 mucizeeee merhaba ben de aynı sorunu yaşıyorum 10 aylık bebeğim hiçbir şeyi ağzına götürmüyor düzeldi mi acaba sizin
mucizeeee Merhaba , evet düzeldi , panik olunacak bşi değil miş ama , sizinde kısa zamanda düzelecektir eminim 🌼
6005 mucizeeee çok teşekkür ederim. Kendisi yemek yiyor mu şuan. Bir de düzelmesi için birşey yaptınız mı
mucizeeee 6005 6005 tabi tabii 3 yaşında zaten şuan , yemeğini filan kendi yer, düzelmesi için ekstra hiç bşi yapmadım. Sanırım dönemsel birşeydi, bi anda oldu , bi anda geçti 😇