Kizlar biktim ben artik cidden saclari..beyazladi heryolu dneedim uyku egitimide verdim kendi halinede birakrim salladimda yok yani benim bu bebegim.uyumuyor neden gunduz 8.30 da kalkiyor bir saat bir uykusunu bir yada bir bucuk diger uykusunu yapiyor maksimum.6 da kalkmis olur kalmaz bile altiya beste geli gorun bu saat oldu haala uyumhyo.gozler kan canagi ama yok her allahin gunu boyle ve sinirleniyorum artik bebegime ya icten ice