40 günlük bebeğim var ve en zorlandığım şey kendi uyku problemim. Geceleri ayakta uyuyarak emziriyorum ve sabaha artık hiç enerjim kalmamış oluyor. Sabaha o da uykusunu slmış oluyor ama benim pil bitmiş oluyor. Çocuğuma yeterli olamıyorum sabırsız ve asabi oluyorum asla elimde değil. Acaba benim vücudumda bir şeyler mi eksik yoksa yapısal bir sorun mu? (Uykusuz normalde de duramazdım) Önerilere açığım var mı bu sıkıntıda anneler?