Arkadaslar bexero aşının ilk dozunu 7. Ayda yaptırdım. Doktor 2 doz yeterli dedi. Normalde 3 doz bu aşı ilk iki doz arasında 2 ay olmalıymış . Diğer dozu da 1 yaşında yaparız dedi. Sizce bu doğrumu sizler nasıl yaptırdınız yada yaptırıcaksınız. Nimenrix olanında 1 yaştan sonra tek doz yaptırıcaz. Bi yardımcı olabilir misiniz😣😰 kafam karıştı