İyi geceler sevgili anneler..
Kızım daha kücükken tuvalet iletişimi kitabını okumaya başlamıştım ancak devam ettiremedim. Bebeğin aslında doğuştan kaslarının çalıştığı ve bez bağlayarak bunu bizlerin körelttiği yazıyordu. Aynı zamanda bez sektörüne katkı sağlamak amaçlı yapılan açıklamalarla bu eğitimin uzatıldığından bahsediyordu. Bana çok mantıklı geldi.
Büyüklerden hep duyarız sen 1 yaşında öğrenmiştin diye.
Konuyu uzatmadan sormak istiyorum. Bu aylarda bez bırakıp sonuca ulaşan annelerimiz var mı?