Merhaba arkadaşlar başlıkta da dediğim gibi bebeğim 4 aylık oldu ama 1 aya yakındır sol göğsümü emmiyo. Normalde de sol tarafta süt azdı sağa göre şimdi sağdığım halde çekilmek üzere tek göğsümü emzirebiliyorum ama genel olarak sütüm azalmış durumda. Anne çayı, süt çoğaltan hap içiyorum ama yok. Ne yapmalıyım lütfen fikir verin. Ayrıca mama takviyesi yapıyorum mecburen.