Merhabalar anneler
oğlum 4.5 aylık oldu . Meme ve mama şeklinde gidiyorum. Hala 2 saatte bir emziriyorum bazen de her istediği zaman dolayısı ile göğsüm de süt birikmediğinden emzirdikten sonra 60 lık mama veriyorum bazen . Sizler nasıl yapıyorsunuz. Anne sütü ile beslenen Bebişleri kaç saatte bir emziriyorsunuz.