Kızlar normal doğum yaptım fakat ebe sonda takıp idrarımı boşalttı ve 10 gün oldu kan pıhtıları geliyor devamlı kanıyor ve ağrıyor. Doktoruma yazdım ilaç verdi tek kullanımlık kullandm ama fayda görmedim hastaneyw gideceğim pazartesiye kadar durmazsa kan. Başına bu yarz bişey gelen var mı ?