Feyza34 evet olabiliyor hatta ikinci cocuk gerekli vitaminleri alamadigi icin aranin az olmasi nedeniyle annenin vucutta birsey kalmiyor hamilelik dogum emzirme nedenlerinden oyuzden iknci bebek anne karninda iyi beslenemeyip kalp deligi problemi yasayanlari biliyorum. Yada bir yas arasi var bir arkadasin kizlari arasinda ilk kizi masallah yapili kilosu boyu yerinde iri bir kiz ama kardesi surekli hasta gerekli vitaminler surekli eksik yani ayda bir hastaneye yattigi bile oldu 1.5 yasinda ama benim kizim 10 aylik ondan iridir. Ki annesi de babasi da kapi gibi boylu poslu biz esimle tam tersi minyon kisa boyluyuz. Yani 2 yasi tavsiye ederim benim gibi hatta siz bende de kucuksunuz 3 bile dusunurum ben sizin yerinizde olsam