Merhaba guzel anneler
Ablam 4 gun önce doğum yapti doğumu çok sorunlu geçti cok sukur ki eve geldiler dun normal istiyordu fakat aksilik olunca babegin kalp atışları durucakken direk sezaryana almişlar ve spinal dogum yapmışlar belden aşağı uyusturmuşlar var ablam bebegin çıktığını gormus neyse 48 saat sonra çıktı ama ablam çok kotuq cok baş ağrısı yapıyormuş resmen dayanamiycak hala geliyor baś agrisindan iki kez bugn iğne yaptılar geldiler bol kahve ic demişler yarim saatte iciyor hep ama iki kez bayildi ya asiri kotu bikez de uyudu yarim saat gecti sesledik nefesi kesildi uyandi ama nefes alamıyorum dedi zorlandi bebegi 34 haftalikken dogdu cok kucuk 2 kilo erken dogum oldu doktorlar spinal dogum olduğu için dedilrr normal miss aranizda yaptulan varmi merak ettim
Aklım ablamda hep cok korkuyorum 🥺🥺