Zeylinababyy Kızım 1 aylık ve bi göğsümden aşırı derecede tanzikli süt geliyor sürekli kızımın boğazına kaçıyor verimli emziremiyorum ve nefessiz kaldı çok korktum nolur bilgisi olan paylaşabilir mi ne yapabiliriz
Vsndn Zeylinababyy bende senin gibiydim hiç korkma gecicek o tedirgin oldgun günler. Öncelikle sütünü emzirmeden önce sağ biraz tazzigi gitsin benm ona rağmen geliyordu ben iki parmağımla bebeğim emergen ucundan skyordum az gitsin diye ingramda bi bayan vardı emzirme danisma gibi onun videolernida izlyrdim
Talhaalp Zeylinababyy Emzirirken cok dik durmayin biraz arkaya dogru egilip gogsunu makasla sıkar gibi tutup emziriseniz tanzigi azaltmis olursunuz.
Ikra-5561 Zeylinababyy 4 ayımızda bitiyor nerdeyse 4 aydır çekiyoruz bu sıkıntıyı yeni yeni bazen fıskırıyor yüzü gözü süt oluyor.önünü mutlaka sağın ki arkayı verimli ve rahat içsinki güzel gelişsin
NinovaLemi Zeylinababyy öncesinde biraz sağın benim de aynı şekilde. Vakit bulabilirsem makineyle bulamazsam elimle az da olsa sagiyorum. Bazen çok ağlıyor o zaman hemen vermek zorunda kalıyorum zorlanıyor emerken ne yazık ki
Zeylinababyy NinovaLemi peki bi kaç saniye nefessiz kaldığı oldu mu bebeğiniz morardı bide kızım çok korktum o yüzden
Ikra-5561 Zeylinababyy 1 2 kere.hatta bir keresinde eşim kaptı kucağımdan.ama genelde öksürüyor.işaret ve orta parmağınızın arasına göğsünüzü alarak geri ittirin göğsünüzü azalıyor o şekilde biraz ben hep öyle emziriyorum halen daha
Anne1212 Zeylinababyy bendede aynı problem var 5. Ayımıza girdik çok şükür ama hala devam ediyor maalesef sürekli çocuğun boğazına kaçıyor elinle sağ makine ile sağmak iyice tazyikli gelmesini sağlıyor mümkünse ön sütü elinle sağ süt poşetine koyup buzluğa at 3 ay saklanıyor buzlukta birde yatarak emzir daha az geliyor o şekilde