canım bende mastit olmustum ılk gece dogum yaptıgım hastaneye gıdıp sütümü sagöıstım hastanedekı makıneler cok guclu oldugu ıcın sonrada en ıyı ılac bebegın oluyor o kucucuk agzıyla kocaman gogsumu ıyılestırdı yaralarını gecırdı ve genel cerrahaa gıtmemı engelledı sende dene canım cok gecmıs olsun