Benim oğlum 5 aylık. Hiç göğüs ucum olmadığı için hastaneden çıkmadan hemşire hanımlar aldırmıştı eşime. Bebek direkt memeyi alsa uyaran daha fazla olduğu için süt daha çok oluyor. Silikon uçta böyle olmuyor malesef. Bir de çok temiz tutmak zorundasın Her emzirmeden sonra yıkayıp gece de kaynatıyordum ben. Hemşire hanım süt bakteri üretir. Çok temiz tutman kazım demişti.