Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık,gece 12 den önce uyutamıyorum,bazen 1😞uykuları çok düzensiz,gündüz fazla uyuyo gece uyuyamıyo desem öyle bi durum da yok gündüz uykuları çok kısa .Akşam 9 gibi uyutup eşimle bi çay kahve içmek biraz dinlenmek istiyorm,çünkü bu şekilde o yatıyo direk ben de yatıyorum asla kendime zaman ayıramıyorum.Uyku saatini nasıl erkene çekebilirim,sizin bebekleriniz kaçta uyuyor?önerilerini yazarsanız çok mutlu olurum 🙏🏻