Bende düşürdüm yataktan 8 aylıkken tüm gece uyutmadı sabaha karşı yanıma aldım emzirirken uyuya kalmışım. Yanına yastık dizmiştim ama nafile. İteklemiş atmış yastığı yere, pıt yastığın üstüne düşmüş. Çok şükür RABBİM KORUDU. Çok dikkatli olmak lazım. Rabbim tüm bebekleri çocukları korusun her türlü kazadan beladan görünen görünmeyen tehlikelerden uzak etsin inşallah (amin)