Aaeess
doktorunuz belirtmedi mi hiç🥺 bazıları bilmiyor, öksürüğü hemen kestiğini düşünüyorlar. bize doktor daha fazla öksürttüğü için sadece sabah öğlen 2,5ml ver akşam verme demişti rahat uyusun diye. balgam anca öksürdükçe atılır, bu şurubun sayesindede daha hızlı atılıyor iyileşiyorlar. çok geçmiş olsun🥺💜