Merve1090 Kizlar 8 aylik bir kizim var devam sutunu iciyordu sorunsuz ama bir aydir reddediyor. Sadece sabah uyandiginda iciyor neden boyle oldu sizce ? Ne yapmaliyim ? Sutunu kes diyenler var ben yurt disindan yeni geldim turkiyeye cocuklar orda 2-3 yasina kadar iciyorlar ben sutunu nasil keseyim aklim almiyo cok yanlis bir sey bu. 😔 birde bu aylarda 50% ek gida 50% sut icmesi gerekio ama iciremiyorum
Elele Merve1090 sütün varsa neden kesecekmişsin canım devam sütü içsin diye öyle şey mi olur çok saçma
Pinkbery Merve1090 havalardan olabilir canım. Birde ek gıdayı daha cok seviyordur belki benim kızında öyle cunku mama istemiyor az az ıcıyo hep
ZeynepAdam Merve1090 benim kizimda 10 aylik hipp 3 e gectik benim kizda icmemeye basladi. Ben iki numara biberon basligina gevip durumu cozmeye calisiyorum. Belki cok gelmesini istiyordur ya da mama yi biraz sulu yap belki delikten rahat gelmiyordur bizde oldugu gibi. Ya da farkli mamalar deneyin am asakin baskalarina uyup kesmeyin. Ben halen emziriyorum mamayi az miktarda 2 kez veriyorum ama yine de vermeye devam edicem 3 yasina kadar. Burdakiler emmiyorsa mama da verilmez ya da emmeyi birakinca normal yedirmeye basliyorlar dediginiz gibi cok sacma o bebek ve halen o vitaminlere ihtiyaci cok var.
Yusra34 Merve1090 Eğer ek gıdayı alırsa bırakın sadece sabahları içsin ya da geceleri. İnanın ek gıda yemeyen bebek daha zor bizde tam tersiyiz 1 yasında sadece aksamları uyurken devam sütü veriyorum bütün gün aç geziyor. Biberon versem alır ama doktorum devam sütünü kes karnı tok oldukca ek gıdayı yemez dedi
Yusra34 Elele Dilek3737 Emzirmiyor sadece devam sütü içiyor. Onu da bu ara reddediyormuş. Çevresi de devam sütünü kes ek gıdaya yönel diyormuş
Merve1090 ZeynepAdam Hay siz cok yasayin cogu kizi bunu anlamiyor iste devam sutude olsa icinde cok vitamin var anlamiyorlar
Karakiz Yusra34 aynn cnm ilk oglumda oyleydi 9.ayina kadar mama aldi ondn sinra icmedi ek gidaya baskadk agzina bisey surmedi agladi bibero verdm ara verdm tekrar ek gida almadi ve secici oldk ilkinde acemi oluyosn 2.covugumda biberonu vermiycm dedim biberon almadm 5.ayinda aldm arada veriyrm 5.ayda basladk ek gidaya hersey veriyrm secici olmasin korktm 6 aylik oldk simdi corbalardn bile iciyo masallah bi yatarkn biberon aliyo
Dilek3737 Kızlar ben emziriyorum sadece ama onun dışında bişey vermiyorum siz veriyormusunuz bebeğim hic te kilo almıyor yerinde sayıyor surekli
Merve1090 Dilek3737 bebegin kac aylik ? Benim kizim 6 aylikken ek gidaya basladim pureler yapip veriyordum kilosuda cok cok iyi masallah
Karakiz Merve1090 ek gida aliyosa ondnda olabilir biz ek gidaya basladik 1 aydir oda icmedi zorlamadm zirlamayin ara verin sinra tekrar deneyin dr demisti tek gigusle gidiym ek guda bide son 2 haftadir keci sutu veriyrm dra danisarsk gunde 2 sefer veriyrm sabah aksam
Dilek3737 Merve1090 1 yaşına girecek ve bu 3 gündür dsha cok iştahsızlığı. Normalde yinede yiyordu bazen çok iyi bazen kötü ama yinede yiyordu. Eline bisküvi dışında bişey alıp yemiyor oda yüzünü buruşturuyor. Ek olarak mama falan vermedim hiç. Yarın doktora goturcem bu yüzden. Çok üzülüyorum elimden bişey gelmiyo
ZeynepAdam Merve1090 olmaz mi bosverin siz bildiginiz gibi yapin. Hele de emmiyorsa keisnlikle devam sutu verilmeli.
zehra41 bu ayda ek gıda yüzde 30 verilir geri kalanı süttür , emzirmeye devam et , yetmiyorsa devam sütü veririsin
kiliclar [bilinmeyen] diş filan çıkaracak olabilir o zaman iştah gidiyor huylar değişiyor biberon yerine sulukla filan deneyin mama ne veriyorsunuz bilemedim ama bende mama kullananlardanım bu diş döneminde suluk bizim kurtarıcımız oldu aptamili onunla içiyordu benimde kızım az emdi o yüzden en az 2 yaşına kadar alsın istiyorum devam sütünü
Dilek3737 Sürekli.bemi emmek istiyor saat başı diyebilirim sanirim bana güveniyor bu yemek konusunda ama böyle hapur bulur iştahla hiç yemiyor onceeden yerdiçok üstüne gitmiyorum kaşık reddi yaşamamak icin
Merve1090 sila aptamil kullaniyorum. Alt iki disi cikti uc hafta flan oluyor. Demin pekmez yaptim ama yinede yememisti. Seftali suyu flan eklemeyi dusunuyorum 🤔