İyi akşamlar anneler oğlum 7 ay 7 günlük doktor kontrolünde alt üst damakları kabarmış beklicez dedi 3-4 gündür gece ağlayarak uyanıyor mama yemiyor hani neşesi yerinde çok şükür ama bazen aniden mızmız oluyor tedagil kullanıyorum çok şükür birazda olsa iyi geliyor
