Yuksell Arkadaşlar bugün 4. Ay kontrolü için dr gittik. Baş 42, boy 64, kilo 6,8. Bu değerler geride mi. Doktorumuz öyle bir şeyler dedi. Kafamız karıştı.
Deletedmom0028 Yuksell dogdugunda kilosu bas cevresi boyu nasildi bizimde 1 hafta sonra 4 aylik kontrolumuz var 3 aylik kontrolunde kilosu boyuna dogum kilo boyuna gire gayet iyiydi bi bas cevresi geri o da kafa yapisindan dolayiymis 33 cm dogdu bas cevresi 3 ayda 38 .5 cm idi simdi me biliyorum. 3145 gr 50 cm dogdu 3 ayda 6300 gr 61 cm idi en son ayrica saglikli ise sorun degil bana bebeginin herseyi tam yerinde gibi geldi
Ayaniz Yuksell gayet iyi bence. Bizimde 4 bucuk aylık gecen hafta kontroldeydik.. hemen hemen aynı ve doktorumuz cok iyi gelisimi daha ne olsun dedi. Ama 3. Aydaki kg artımı vs önemli tabi.. bizde 64 boy 7.100 kg
Brnkrm Yuksell bunu buradaki insanlar bilemez. Her bebeğin doğduğu zamanki değerleriyle her ayki gelişimsel özellikleri farklılık gösterir senin bebeğinin 4. Ayda 5 kilo olması çok iyiyken benim bebeğim için iyi olmayabilir.
Kerem0630 Yuksell normal canım bence kimi bebek minyon olur benim oğlum 4 ay 17 günlük 47 baş 7350 kilo 67 boy pek fark yok bence
Yuksell Deletedmom0028 bilmiyorum ki iyi gibiydi hiç bişi demişti bu aya kadar. Doğduğunda kilo 3700 boy 51 baş 36 idi.
Deletedmom0028 Yuksell yok sorun etme ayina gore davranislari varsa saglikliysa sorun etme kilosuda 3 ay da dogum kilosunun 2 katina ciktiysa tamam zaten e aydan sonra kilo alimi yavasliyor hareketleniyor dis donemi basliyor vs
Deletedmom0028 Cinarasaf her bebegin gelisimi farklı Biz 3. Ayda 61 cm 6300 gr bas 38.5 cm idi sadece anne sutu alıyor ben 1 kez olsun mama vermedim mama biraz kilo yapabiliyor ama dogum da 3145 gr 50 cm 33 cm bas idi dogum kilosu boyu bas cevresi nasildi
Yuksell Brnkrm bi ortalama değer vardır ama. Burdaki 4 aylık bebeği olan 10 kişinin 8 i nin değeri böyleyse aşağı yukarı bi şey çıkar.
Brnkrm Yuksell onun içinde persentil tanblosuna bakman lazım buradaki on kişinin bebeğiyle olmaz o iş
Deletedmom0028 Cinarasaf her seyden once saglik sağlığı iyi ise kiloyu takma kafana 3 aydan sonra kilo alma yavasliyor ki her bebek gelisimi farklıdır