Babybe Merhaba ev 26-27 derece her ne kadar doktorumuz 22-24 derece olmalı desede. Bir kaç gündür fark ettiğim şu ki oğlumun yüz bölgesi buz gibi. Eller ense sıcak ama yanaklar alın falan soğuk. Nedeni ne olabilir? Yaşayan var mı böyle bir durum?
Bebegimm1 Babybe atletle yatirmaniz gerekli bu sicaga. 23 derece de bile tek kat giydiriyorum ince kisa kol bazen uzun kol zibin giydiriyrm.yanak burun kulak soguk olur gogsu sicaksa usumuyordur.fazla sicaga alistirmayin cabuk hasta olmasin🌸
Lidya-t Ev aşırı sıcak ve çocuk terleyip soğuyor .Bu kadar sıcak bir ortam da bebek çokta hasta olur yazık yani
Babybe Lidya-t uyurken üstünü çok açtığı icin bu derecelere cıkarıyoruz ama sanırım yanlış yapıyoruz. Üst açmaması icin ne tavsiye edersiniz
Lidya-t Babybe Kesinlikle tulum alın evin derecesine göre tog değerini ayarlayın Üstünü diğer türlü hep açar tulum kurtarıcı .Çocukta aşırı sıcağa maruz kalmaz.Böyle yapmayın gerçekten direk dışarı çıktığında hasta olur bağışıklığı zayıf olur