NinovaLemi evet ben boşanma aşamasındayım yazmıştım ondan olablr eşimin ev kiraydı üstüme bişi yok mobil bankacılıkta soyadımı güncelledim evlilik soyadımı yaptım tekrar girdim E devlete banka hesabı tanımla dedim oldu Finansbankıı buldu çok şükür sgkya gönder seçeneğinde seçtim bakalım ne zaman yatcak pzt şubeye gidip yeni kart isticem hem vadem bitiyordu hem şuanki soyadımla kart olur