Bundan 2 ay önce falan emzirmeyle uyuyan çocuğumu memeyi bırakıp yavaş yavaş yatağında uyumaya alistirdim ama aşağı katımız sıkıntılı sabah oğlumla yeğenim odada oynarken ses yapmışlar ve onlarda tavana baya sert ve uzun bı sekilde vurdular çocuklar korkup yanima geldi şimdide oğlum sesten hemen korkup boynumuza yapisiyo ve şimdiye kadar karanlıktan asla Korkmazken korkmayada başladı şimdi yatağında asla uymuyo uyuyup bırakınca baya ağlayıp bizim odaya gelene kadar sakinlemiyo geceleri. aşağı katın vurmasinda dolayı olduğunu düşünüyorum yada bu aylarda normal mi oğlum 21 aylık ne yapabilirim korkusunu gecirmek için