Ebru2506 Kızım 15 aylık tuvalete alıştırmak istiyorum artık yediği yiyeceklerden dolayı çok pişik oluyor tavsiyelerinizi bekliyorum. Acaba erken mi acele mi ediyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz? Teşekkür ederim 😀
Ayseege6156 Ebru2506 uzmanlara göre bir çocuğun her açıdan hazır olabileceği yaş 2 yaştır bence acele etmeyin 🌸 eğer söylüyorsa yani size bezi istemediğini tuvalete yapmak istediğini belli edecek sinyaller veriyorsa deneyin ama aceleye gerek yok
cinara Lidya-t ne zaman ogrete biliriz? benim kizimda 15 aylik ben denedim lazimligi oyuncak gibi kullaniyo ama kakasini yapiyo sonra poposunu gosteriyo yaptim diyo😂
Lidya-t cinara Söylemesi gerekiyor çiş yaparken çiş demesi lazım yoksa dakka başı tuvalete taşınırsınız bir belirti olmadan başlamak zaman kaybı.Onu da her çocuk farklı aylarda yapıyor ana 2 yaşından önce öğrenen çok az bebek vardır tam hazır olmalarını bekleyin
Ebru2506 Bir köşe geçip oraya yapıyor tuvaletini sonra bezini gösteriyor başka Bi belirti yok zaten çalışıyorum bende kızıma annem bakıyor şu sıra izine ayrıldım o yüzden size danışmak istedim çok teşekkür ederim